torek, 28. oktober 2014

Smejoče buče

Kot bi mignil,je minil mesec oktober.Lepo nas je razvajal s sončnimi žarki in jesensko barvitostjo.
Dekleta iz Craftalnice so tokrat izbrale izziv z naslovom Barve jeseni.Sama sicer lovim zadnje trenutke izziva, pa vendar....Odločila sem se,da ne izdelam voščilnice, temveč prt, ki krasi omaro za čevlje v hodniku.Poleg pisanega listja in kostanja se mi zdijo buče nepogrešljiv del jeseni.Pa še vsestransko  uporabne so.
In tele moje bučkice so prav nasmejane in jesensko pisane.
Ja, jesen zna biti res lepa :)






13 komentarjev:

  1. Kako so lušne bučke :).
    Hvala, ker si se nam pridružila na 119. izzivu CRAFT-alnice. Lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Super simpatične so te tvoje bučke. :-) Krasen prtiček si izvezla.

    OdgovoriIzbriši
  3. Urška tudi meni so všeč tvoje bučkice. Sama si jeseni ne znam predstavljti brez njih. Balkon ali vsaj stopnišče si vedno dekoriram z njimi ;)))
    Lepo bodi, Jana

    OdgovoriIzbriši
  4. Všeč mi je tvoja četica veselih buč ;) obožujem buče ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Kako luštkane bučke si izvezla :-))...res bodo krasen okras na omari, pa še vsak jih bo občudoval, ko bo prišel k tebi na obisk. Lp Neva

    OdgovoriIzbriši
  6. Prav simpatične so in zmeraj, ko jih zagledaš, ti bodo kotički ust lezli navzgor :-)

    OdgovoriIzbriši
  7. Ma kaj je pa to cartkano okrasje za predsobo - zelo pridna si bila :). Všečkam na polno!

    OdgovoriIzbriši
  8. ooo to je pa bilo enega pretikanja :-)) Krasne buče!
    Hvala, ker se igraš z nami v jesensko obarvanem izzivu CRAFT-alnice ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  9. Krasne buče, zelo lepo si jih nakrižkala.
    Hvala, da jih deliš z nami v Craft-alnici. Pozdravček Lili

    OdgovoriIzbriši
  10. Meni so tele ušle ampak so tolk luštne. Joj, jaz že 100 let nisem križkala. Kaj ko mi zmanjka časa za vse "projekte" :-(

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)