ponedeljek, 3. november 2014

Decoupage card 3

Tokrat vam pokažem še eno voščilnico iz serije decoupage. Na njej sem uporabila barve,ki jih tudi sicer zelo rada kombiniram v voščilnicah ali podobnih rečeh.Tudi šivanje (čeprav še vedno ročno) mi gre vedno bolje od rok :)
Vsak izmed nas se razveseli,če ga v nabiralniku pričaka kakšna lepa pošta.Ne tista s položnicami,temveč z lepimi željami,mogoče celo z mislijo nekoga na nas.
Naj bo ta voščilnica za vse vas,drage moje spremljevalke:)
Za lep dan,večer ali pa samo za spomin :)


Spomin je kot pesem,
ki v srcih odzvanja,
spomin je kot cvet,
ki nenhno poganja,
spomin je svetloba,
ki dušo obliva,
spomin je ljubezen,
ki v srcih prebiva!






14 komentarjev:

  1. I, kako je lepa! :-) Šivi so narejeni ročno? Ej, kapo dol!
    Hvala za tako lepo pozornost in krasno pesmico. :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala ti za tople besede in čudovito voščilnico, LP:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Beautiful card, I like the sweet image and the flowers
    Kevin xx

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lepa voščilnica je nastala :-))
    Všeč mi je postavitev!

    OdgovoriIzbriši
  5. Uh, res mi je postalo toplo, ko sem tole prebrala. Hvala tudi tebi za te lepe besede in krasno voščilnico. Čim več takih sončkov v tvojem nabiralniku ti želim. čao

    OdgovoriIzbriši
  6. Urška...takoooo je cart in kuža z pismom je zelo simpatičen ;)
    Šivanje ti gre pa odlično od rok!
    Lepo bodi, Jana

    OdgovoriIzbriši
  7. Najprej pohvala za tvoje ročno šivanje, sama voščilnica pa je tako cort v teh živih barvah :-))

    OdgovoriIzbriši
  8. Luškan motiv si si izbrala. Le kam bo romala tokratna pošta ;)
    Drugače ti gre pa šivanje res od rok. Kapo dol.
    LP Danica

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)