petek, 8. februar 2019

Valentinčka

Ker se bliža Valentinovo sem naredila voščilnico s prav takšnim motivom. Izdelala sem jo po skici Tuesday Morning Sketches







6 komentarjev:

  1. kako je tole lepo in cart, krasne barve!

    OdgovoriIzbriši
  2. Prekrasna je in tale motiv mi je že od nekdaj zelo všeč.

    OdgovoriIzbriši
  3. This card is beautiful! I love that sweet image and the papers are perfect for the image. Love it! Thanks so much for sharing with us at TMS! -Lori DT

    OdgovoriIzbriši
  4. Aw! What a sweet card! I love your image!
    Thanks for playing along with us at Tuesday Morning Sketches!
    Debbie ~ TMS DT
    Debbie's Dash of This and That

    OdgovoriIzbriši
  5. Awww - what a sweet card. Darling image. Thank you for joining us at Tuesday Morning Sketches.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)