nedelja, 24. februar 2019

Zvrhan koš sreče

Ker je bil danes kar hladen dan, sem popoldan rajši preživela v svojem Ustvarjalkotu ( tako sem poimenovala svoj kotiček :))
Naredila sem voščilnico po skici, ki jo želijo pri Tuesday Morning Sketch.
 Tina  je  s svojo pomladno kolekcijo naredila pravi bum in tudi sama sem nad njo več kot navdušena. 
Na voščilnici so tako našle svoj prostor ljubke pikapolonice, ki pridno zalivajo rožni vrt. Celotna voščilnica je polna pikapolonic ter deteljic in ker naj bi le te prinašale srečo, želim, da jo prinesejo prav vsaki izmed vas :)







10 komentarjev:

  1. So cute! I like your colors and sweet image!
    Thanks for playing along with us at Tuesday Morning Sketches!
    Debbie ~ TMS DT
    Debbie's Dash of This and That

    OdgovoriIzbriši
  2. Such a great card. I so like your image and the way you've done the background. Nice use of the sketch. Thank you for sharing your work with us this week at Tuesday Morning Sketches.

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovita je in koliko sreče nosi :).

    OdgovoriIzbriši
  4. Ooo čudovite so! Sem navdušena nad temi štempiljkami, čeprav sem jih zaenkrat barvala samo z otroki:)...

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovita, tako pozitivna je :-)

    OdgovoriIzbriši
  6. Jej, kako zelo lepo pomladno voščilnico si izdelala. Pikapolonici sta čudovito pobarvani. Prava pozitivka. :-)

    OdgovoriIzbriši
  7. Krasna je, energija kar sije z nje, res je pozitivna. Naj prinese veliko sreče tudi tebi.

    OdgovoriIzbriši
  8. Woow pečudovita je, tale bo pa res prinašala srečo :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Ooo kako lepo si uporabila Tinine novosti in barve ... komaj čakam pomlad, da bo okrog mene vse tako barvito in žareče kot pri tebi.
    Lepo, lepo bodi, Majda

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)