četrtek, 28. marec 2019

Šopek

Običajno naredim bolj malo Velikonočnih voščilnic. Letos sem začela malo bolj zgodaj in upam, da bo nastala kakšna več kot običajno. Kot prva je nastala z ljubkim motivom zajca, ki v rokah drži šopek rumenih tulipanov. Prijavljam pa jo v galerijo Najlepšega para saj sem uporabila na njej napis Vesela velika noč.





5 komentarjev:

  1. Simpatičen zajec z lepim šopkom. Krasna voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ooo kako prisrčen zajček! Uh, tudi sama sem imela dobre plane za ta teden za velikonočne, še dobro, da je letos tako pozno...

    OdgovoriIzbriši
  3. Jej, kako simpatičen zajček! :-) Lepo si ga pobarvala in postavila na veselo pisano ozadje. Čudovita voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  4. Kako je ljubka in tako zelo lepo pobarvana...

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)