četrtek, 7. marec 2019

Kava

Kava je napitek iz prevretih zmletih zrn rastline kakavovca.
Je tradicionalno poživilo, katerega pitje je za ljubitelje obred. Redni pivci stežka začnejo dan brez skodelice črne kave, kave z mlekom ali kave s smetane, lahko pa tudi kakšne druge različice napitka, za katerega verjamejo, da jim pomaga pri prebujanju.


Čeprav sama nisem ljubitelj kave sem se vseeno lotila izdelave kavne voščilnice. Naredila sem jo po skici, ki jo želijo videti pri Sketch Saturday. Uporabila sem štampiljke Zartee - KOFEETEE, ki sem jo dobila za nagrado pri žrebu.







5 komentarjev:

  1. Great take on the sketch! Thanks for playing with us at Sketch Saturday.

    OdgovoriIzbriši
  2. Oppa, tole pa je čudovita oda kavi. Nisem kofetar, mam je zadišala preko ekrana ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Če bi takoj zjutraj prišla k tebi na obisk, si prave kave sploh ne bi rabila kuhati. :-) Zelo lepo voščilnico si sestavila.

    OdgovoriIzbriši
  4. u ja jaz sem kofetar in ja to je zame ena vrsta rituala, že zvečer se veselim tiste jutranje, brezkofeinske, ki si jo naredim in grem ustvarjati. Tvoja kavna čestitka je prelepa!

    OdgovoriIzbriši
  5. Sem za kavo! Predvsem zjutraj navsezgodaj kot spremljavo mojim kruhkom z maslom in marmelado - vse domače:) Kavico pa si hodim mlet v Ljubljano, da je sveža, dišeča in opojna ... Čisto si me očarala s svojo kafetarsko voščilnico ... lušti, lušti ... koliko ur je do zajtrka????
    Lepo, lepo bodi, Majda

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)