ponedeljek, 23. september 2019

Medo

Zunaj lije kot iz škafa in dan je kot nalašč za ustvarjanje. Po dolgem času sem zopet naredila eno novoletno voščilnico.
Naredila sem jo  po skici Sweet Sketch Wednesday 2.Tema tokratnega izziva pri CCT so medvedki, zato sta na moji voščilnici kar dva. Dodala sem še snežinke Najlepšega para. Napis srečno novo leto sem prav tako odtisnila in  izrezala s Tinino šablono. Najprej sem na papir odtisnila napis, nato pa ga najprej izrezala z ene strani ga obrnila in izrezala še z druge strani. Za konec sem nalepila še nekaj srebrnih snežink.










11 komentarjev:

  1. Iii, kaj sta luštna ta dva medvedka. Cela voščilnica je zelo prisrčna.

    OdgovoriIzbriši
  2. Najprej mi je v uč padel papir- svetoven je in potem cart medvedka... Všeč 100 na uro :-D .

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako je ljubka!!! Pa skica je pri tebi tako lepo zaživela...

    OdgovoriIzbriši
  4. super si tole izpeljala. res deževni dnevi so kot nalašč za ustvarjanje. pozdravček tamara

    OdgovoriIzbriši
  5. Jej, kako lepa voščilnica! Super si jo sestavila. Fajn, da si izbrala ravno to štampiljko medvedka, tako da sedaj vem, kako jo pobarvati. :-))) Hvala. <3

    OdgovoriIzbriši
  6. uauu noro lepa čestitka, hvala , ker sodeluješ na 52 CCT.

    OdgovoriIzbriši
  7. Tudi mene je očaral papir. Lepo si ga uporabila. Čudovita voščilnica. Nalogo si več kot zadovoljivo opravila...kot vedno ☺
    ♥♥♥

    OdgovoriIzbriši
  8. Prikupnima medvedkoma si namenila čudovido ledeno ozadje, zelo lepo!

    OdgovoriIzbriši
  9. Všeč mi je tvoja praznična voščilnica z medvedki :-)) Lepo si jo sestavila!
    Hvala, ker ustvarjaš z nami pri 52CCT.

    OdgovoriIzbriši
  10. This is a lovely Christmas card, love those bears and the colours you have chosen.
    Thank you for playing along with us at SSW2
    Anne SSW2-DT

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)