četrtek, 12. september 2019

Zahvalnica

Nova kolekcija Najlepšega para je že pri meni in komaj čakam, da bom imela malo več časa za ustvarjanje. Kljub temu sem naredila preprosto zahvalnico, kjer sem uporabila šablono Bujno zelenje. Meni je naravnost wawww oziroma kot bi rekla moja Klavdija... carska 😀 Tudi vse ostalo je narejeno iz Tininih šablon, izjema je le embossirna srajčka.



7 komentarjev:

  1. Se strinjam s Klavdijo, res je carska. Zelo lepo si jo sestavila.
    ♥♥♥

    OdgovoriIzbriši
  2. Urška, tale mi je čisto čudovita na zelo poseben način. Hvala <3!

    OdgovoriIzbriši
  3. Urška že ta zahvalnica je super, kaj bo šele nastalo, ko ti bo dopuščal čas in se boš lahko do popolnosti posvetila Tininim izdelkom. Želim ti veliko užitkov ob ustvarjanju in se opravičujem, ker se že celo večnost nisem ogledala tvojega bloga (no sploh nobenega). Lep pozdrav Andreja

    OdgovoriIzbriši
  4. vau, kakšne barve, super gre vse skupaj!

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)