petek, 27. marec 2020

Božične lučke

Na koledarju je že pomlad, zunaj pa mraz in sneg. Na srečo ga v Ljubljani ni in danes je bilo za odtenek topleje.
V takem vremenu je izdelava novoletno zimskih voščilnic še kako priročna. Moja škatla se pridno polni in verjamem, da jih bo konec leta ravno dovolj ali pa še kakšna več.


 Pri tokratni voščilnici sem združila dva izziva skupaj in sicer...narejena je po skici Sketch Saturday in po temi- božične lučke, ki poteka pri CCT.












Voščilnico prijavljam:


8 komentarjev:

  1. Čudovita je! Pri nas (gorenjska) je včeraj kar snežilo, ampak se sneg, na žalost otrok, ni obdržal...

    OdgovoriIzbriši
  2. I love the frosty colours in your background, it emphasises the brightness of your lights and the snowman that looks to be having great fun! Thanks for joining in with the 52CCT this week.

    OdgovoriIzbriši
  3. Urska: What a charming card with the adorable snowman swinging on his rope of lights! Cute image! And the sketch layout goes beautifully with this! Thanks for participating at 52 CCT! Becca/DT

    OdgovoriIzbriši
  4. Svojo škatlo z božično-novoletnimi voščilnicami pridno polniš s samimi lepimi voščilnicami. Simpatičen motiv in lepo sestavljena voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  5. OOO, kako lepo. Lepo si jo sestavila.

    OdgovoriIzbriši
  6. Kako navihan snežak - fantastično paše na gugalnico iz lučk :).

    OdgovoriIzbriši
  7. Iii kako simpatična štampiljka. Super si jo uporabila. Dobro si sestavila voščilnico po skici.
    ♥♥♥

    OdgovoriIzbriši
  8. Ne vem, kam je odpihnilo moj komentar. Tako na dolgo sem opisovala navdušenost nad tvojo voščilnico, ki je tako estetska, lepo zložena in lepih barv. Najbolj pa sem navdušena nad motivom simpatičnega snežaka, ki si je izbral zanimivo gugalnico. Hvala , da sta prigungala k meni.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)