petek, 6. november 2020

MŠPU 8/1

 Joj, joj, prav nič pridna učenka nisem letos. Učiteljici sta nam dali že cel kup domačih nalog in jaz sem se lotila komaj prve. Upam, da ne bosta preveč hudi ;)

Bom kar rajši povedala, kako sem se lotila prve, pri kateri moramo izdelati svojo embosirno srajčko :)

Za začetek sem izrezala kvadrat 15 x 15 cm iz prozorne mape. Nato sem večkrat izrezala snežinko iz seta Srčna snežinka 2, da sem dobila 10 kosov. Vse sem nalepila na mapo. Tako pripravljeno embosirno srajčko sem položila na bel papir in jo spustila skozi Big Shot, da sem dobila odtise snežink.

 Super stvar vam povem :)




Nato sem se lotila obdelave Velike snežinke. Odtisnjeno sem izrezala s šablono in jo prerezala na štiri enake dele, da služijo kot kotniki. 
In že je bila na vrsti ljubka škratinja. Odtisnjeno sem pobarvala s Promarkerji in ker sem hotela, da izgleda, kot da sedi na robu kotne snežinke sem ji nogici premaknila malce bolj desno. 


Za konec pa je ostal samo še napis. Tudi tukaj sem se malo poigrala in ga prilepila škratici v roke, da izgleda, kot da ga drži. Sam napis sem odela v bleščice. Odtisnila sem še nekaj srčkov, ki so ravno tako iz seta Velika snežinka, na embosirane snežinke pa nalepila polovične perle.

Tako, pa sem prišla do konca današnje objave:) 


Voščilnico lepim:

MŠPU 8 - 1. domača naloga

Najlepši par - Galerija meseca novembra

Najlepši par - pomladna kolekcija 2021

Vesela hiška -IZZIV #12. Karkoli

7 komentarjev:

  1. O kako je lepa. Super si sestavila vse skupaj Urška. Lep vikend, Tamara

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovito voščilnico si naredila in krasno ozadje z domačo embosirno srajčko. Hvala, da si se nam pridružila na izzivu v Veseli hiški.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja, Urška!!! Kako je pa tole ljubko. Že srajčka mi je svetovna...potem pa še ideja s snežinkami v kotu in deklico, ki je skočila na napis!!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Cart 100 na uro in res se je ne morem nagledati :).

    OdgovoriIzbriši
  5. Še je čas za domače naloge in zdaj, ko si opravila s prvo, bo zagotovo z naslednjimi še lažje :))

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja pa iiii! Kako lepo in domiselno si se poigrala tako s snežinkami, kot s škratinjo in napisom. Čudovita voščilnica! Hvala, ker si z nami v Veseli hiški.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)