četrtek, 22. februar 2024

Živijo

.... je rekel medo, ko je med potapljanjem srečal svojo ribjo prijateljico 😀

Čeprav je poletje še daleč sem se lotila izdelave voščilnice z morsko tematiko. K temu me je spodbudila skica pri Sketch Saturday.

Za začetek sem  motiv medvedka in ribice odtisnila na bel papir in ju pobarvala s Promarkerji. Nato sem oba izrezala in ju zalepila na potiskan papir. 






Voščilnico dajem na ogled:

Sketch Saturday - Sketch #744

I ❤ ProMarkers Challenge blog - Challenge #553 - Anything Goes / Under the sea

Vesela hiška: IZZIV #51 - Črka M  kot medo,  modra, morje


1 komentar:

  1. This is so cute and such great use of the sketch too!

    Thanks for playing along with us at I Love Promarkers,

    Hugz Tinz

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)