nedelja, 31. januar 2021

Mačja zaspanka

Že ko sem jih videla na predstavitvenem videu sem vedela, da bodo prve na vrsti za ustvarjanje. Le kako bi se jim lahko uprla, ko pa so tako ljubke 😊

Mala mačja zaspanka je svoj kotiček za spanje našla kar v skodelici z zelenjem, ki ji je služilo namesto mehke odejice.



Poleg kompleta Mačje navihanke sem uporabila tudi set Skodelica in štampiljko z napisom. Papirčki pa so iz trgovinice Mavelu.




Voščilnico prijavljam v :

Najlepši par - Galerija meseca januarja 

Vesela hiška - Bela kot sneg

Dream Valley Challenge - #240 - Our 4 legged Friends


 

9 komentarjev:

  1. Ooo, kako lepa voščilnica! te mucke so resnično najlepše in ti si jo tako lepo pripravila posteljo v skodelici! Urška, pošiljam en topel objem, hvala, pozdravček :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako je cart 😍 voščilnica in mucka na njej.
    Sama muck nisem kupila, ko smo bolj pasji ljubitelji, samo me take objave mamijo, da bi jih 😄

    OdgovoriIzbriši
  3. Prav lep mucek.Lep večer želim.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ojoj, kako je pa toel cart idej ain izvedba. Muca, ki sladko nina nana v zelnju - definitivno si sposodim idejo. Fantastična voščilnica in všečkam 100 na uro - kljub roza barvi :P.

    OdgovoriIzbriši
  5. Iii kako lepo spančka mucka v skodelici... Lepe nežne barve si uporabila...

    OdgovoriIzbriši
  6. O, kako ljubka voščilnica! Čudovito si jo sestavila in zelo lepo pobarvala malo mačjo zaspanko. Hvala, ker si jo pokazala v Veseli hiški. :-)

    OdgovoriIzbriši
  7. Urška, komaj sem čakala, da vidim kako se imajo mucke pri tebi ....in seveda so čisto navihane in prebrisane. Svetovna ideja in prekrasno si jo izvedla.

    OdgovoriIzbriši
  8. Ta tvoja mačkica me je že na FB-ju čisto očarala. Nežna, da bolj nežna že skoraj ne more biti. Res znaš uporabiti roza barvo kot nihče drug. Zelo lepa ❤️

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)