ponedeljek, 8. februar 2021

Pomladna Tilda

Dovolj imam mraza, snega in zime nasploh. Zato sem si v svojem ustvarjalnem kotičku pričarala pomlad. 
Hvala dekleta iz Vesele hiške...hvala predvsem zato, ker ste za drugi letošnji izziv izbrale barvo sonca in pozitivne energije. Zahvala gre vam, da sem po dolgem času izbrala rumeno barvo. Mislim, da jo bom od danes naprej večkrat dodala na voščilnice.

Za današnjo  voščilnico sem izbrala ljubek motiv Tilde, ki je kot nalašč za prihajajočo pomlad. Odela sem jo v rumeno oblekico, poleg štampiljke pa sem izbrala tudi šablone Najlepšega para in sicer kvadrate, travo, metulje in pentljo. 







Voščilnico prijavljam:

 

8 komentarjev:

  1. Čudovita je! Res zanimivo, kako ena 'preprosta' barva ogreje...

    OdgovoriIzbriši
  2. O Urška, koliko energije je v tvoji voščilnici! Krasno si jo sestavila. Tildika ima zelo ljubko rumeno oblekico. :-) Hvala, ker si se nam pridružila v rumeni Veseli hiški.

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako lepo oblekico si nadela svoji Tildi. Pozitivna energija kar žari iz tvoje voščilnice. Hvala, da si se nam pridružila v Veseli hiški.

    OdgovoriIzbriši
  4. Such a pretty, sunny card, definitely makes me think of brighter days. Thank you for playing along with us at SSW2.
    Anne SSW2 DT

    OdgovoriIzbriši
  5. Urška prekrasna pomladna voščilnica ! Všeč mi Tilda, všeč so mi tvoji kvadrati obrobljeni z rumeno in všeč so mi metulji in pentlja. Sem kaj pozabila? Ja še zahvalo za tvoj obisk v Veseli hiški in vabilo, da pridi še kdaj. Lepo se imej in pozdravčke pošiljam. Veana R.

    OdgovoriIzbriši
  6. Všeč mi je, ko ustvarjalke posežemo po malce starejših ustvarjalnih pripomočkih. Tilde so bile tako zelo "in", ko smo začele z ustvarjanjem in spoznavanjem vseh novih stvari. Krasna je tvoja voščilnica, hvala, da si jo pokazala v Veseli hiški.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)