ponedeljek, 30. avgust 2021

Štampiljka

Naredila sem preprosto voščilnico na kateri je samo štampiljka in nekaj polovičnih perl. Tako se namreč glasi izziv pri CRAFT - alnici. Poleg glavnega motiva sem uporabila še napis Za čudovito osebo trgovine Najlepši par.



Voščilnico prijavljam:

CRAFT - alnica - Izziv#293: Samo štampiljka

Najlepši par - Galerija meseca avgusta


5 komentarjev:

  1. Krasen in lepo, nežno pobarvan motiv. Hvala, ker sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako ljubek in nežen motiv, ki si ga krasno pobarvala in sestavila čudovito voščilnico. Hvala, da si se pridružila izzivu CRAFT-alnice, kjer sem tokrat prisotna kot gostja.

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovita voščilnica. Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Goga

    OdgovoriIzbriši
  4. Urška, krasno si uporabila štampiljko in jo lepo pobarvala :-))
    Vesela sem, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici ❤️

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)