nedelja, 5. september 2021

Pandorina škatlica

Sigurno se vam je že zgodilo, da ste dobile naročilo, ob katerem ste ostale odprtih ust. No natanko to se je zgodilo meni. 
Sodelavka meje prosila, da ji izdelam škatlico presenečenja. Saj to ni nič nenavadno, če ne bi nadaljevala...a imaš doma mogoče Gargamela...če ga imaš, ga daj v sredino škatlice. In na pokrovu naj bo napisano Pandorina škatlica.
Najprej sem mislila, da je vse skupaj ena velika šala. Pa mi je zatrdila, da še kako resno misli. Ja, pa slavljenka ima rada rožice....

....in projekt... škatlica presenečenja z Gargamelom v sredini se je začel.
 Končni izdelek pa je takšen 😀







 

Škatlico prijavljam:

Najlepši par - Galerija meseca septembra 

2 komentarja:

  1. Čudovita je. Super si rešila posebno naročilo. Le kje si našla Gargamela?! Sama tega ne bi našla...

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)