sreda, 22. december 2021

Božiček

Ker so božičkovi pomočniki pridno pakirali darilca so le - ta pripravljena in Božiček se je lahko odpravil na decembrsko popotovanje. 
Kot prejšnja voščilnica je tudi ta sestavljena iz enobarvnega in potiskanega papirja. Da pa je voščilnica vseeno malo bolj polna sem na zgornji del dodala napis.


Voščilnico prijavljam v:

3 komentarji:

  1. Kako čudovito, prava mojstrica si. Pri tebi mi je všeč, da znaš izbrati pravi motiv in dodati tisto kar preprosto paše.

    OdgovoriIzbriši
  2. ova je moja! predivna je!
    Hvala ti puno!
    moja kasni malo,ali stiči če uskoro!
    Sretan BOžić! 🎅🎄

    OdgovoriIzbriši
  3. Tebi res uspe dahniti dušo papriju - čudovta je :)!

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)