petek, 17. december 2021

Za 10. rojstni dan

Na tej voščilnici sem se poigrala z ljubkimi papirji trgovinice Mavelu. Ker so v pastelnih barvah sem tudi motiv pobarvala na enak način. Uporabila sem tudi šablono iste trgovinice in Najlepšega para.
Ker je voščilnica že pri mali prejemnici jo lahko pokažem še vam 😊






                       Naj bo vikend, ki je pred nami pravljičen in lepo preživet 🌟🌟🌟

3 komentarji:

  1. Pri tebi se pa kar vrstijo rojstnodnevne voščilnice. Ena lepša od druge.
    Ta pupa z balončkom je prav prikupna. Tudi barvno je vse usklajeno tako kot mora biti.
    🤗🤗🤗

    OdgovoriIzbriši
  2. Fantastičn osi uskladila pastelno ozadje z dekličino oblekco -ćudovita je :)!

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)