petek, 15. april 2022

Modra, bela in srebrna

Na vrsti je spet barvni izziv in sicer je treba na voščilnici uporabiti modro, belo in srebrno barvo. 
Prvič sem uporabila okroglo šablono snežink. Medo je že kar nekaj časa čakal pobarvan v predalu, prav tako pa tudi svetleče snežinke. Iz modrega in srebrnega papirja sem izrezala še napis in sestavljanje voščilnice se je lahko pričelo.
Kakšen pa je končni izdelek pa si lahko pogledate v spodnjih fotografijah.









 

3 komentarji:

  1. Krasna je! Lepo si jo sestavila! Meni je spet teden pobegnil:)...

    OdgovoriIzbriši
  2. que c'est adorable Urska, ce petit ours est trop mignon, merci de jouer avec nous chez 52CCT, biz

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako si lepo skominirala barv ein motiv. Tale krog s senžinkami je svetoven :).

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)