sreda, 6. april 2022

Ujemi sanje

Na žalost nas je zapustila še ena kolegica, ki bo svojo pot nadaljevala drugje. Kot ponavadi sem bila jaz zadolžena za izdelavo voščilnice. 
Naredila sem voščilnico z malce drugačnim odpiranjem. Izbrala sem bolj zemeljske barve, saj so te njej ljube. Sami voščilnici je dodana pentlja in čipka. Polega simpatičnih rožic iz trgovinice Mavelu je dodan napis Najlepšega para. Seveda brez embalaže ne gre in tako sem naredila še škatlo. V notranjost smo ji zapisale lepe želje. 













 



4 komentarji:

  1. Uau, kako je lepa! Mi je vseč drugačno zapiranje, pa čipka.

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasna je, drugačna, s čipko in pentljo deluje bogato in toplo.
    P.s. nerada, ampak moram te opozoriti na napako v besedilu/ če še ni oddana mogoče.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zvonka, najlepša hvala za opozorilo. Na srečo je bilo to napisano samo za objavo...v voščilnico sem za prejemnico napisala ročno.

      Izbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)