petek, 26. avgust 2022

Košarica cvetja

Kar nekaj nas je praznovalo v tem mesecu rojstni dan. Med drugim tudi bivša sodelavka, s katero sva ostali dobri prijateljici. V mojem srcu je pustila velik pečat in zato ji še z večjim veseljem vsako leto pošljem rojstnodnevno voščilnico. 
Za letošnjo sem izbrala meni zelo ljub motiv deklice Tilde s šopkom cvetja v košari. Sem pa majčkeno stopila iz svoje cone udobja in uporabila modre barve v kombinaciji z marelično.
Poleg šablone Najlepšega para, ki itak ne sme manjkati na nobeni voščilnici sem uporabila še napis trgovinice Mavelu in šablono robne bordure Lea bilities.

Za konec pa naj se vam zahvalim za vse poslane voščilnice, ki so mi polepšale rojstni dan 💖





Voščilnico prijavljam v:

 

1 komentar:

  1. Čudovit barven skok izven cone udobja :). Lepo si pocartala sodelavko.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)