torek, 24. januar 2023

Škatlica presenečenja

Tudi s objavo te rojstnodnevne škatlice zamujam. Narejena je bila že lani poleti.

Izdelala sem jo za meni zelo drago sodelavko. Dekle, ki je nasmejano, veselo in vedno pozitivno naravnano.
 Zato sem kar nekaj časa izbirala prave papirčke, ki bodo primerni zanjo. Seveda sem izbrala zeleno barvo, ki je njej zelo ljuba. V sredini je tortica, ki pa čisto nič ne redi 😉. Na vsaki strani je odtisnjeno voščilo, pokrov škatlice pa krasi pentlja. 













 

2 komentarja:

  1. Draga moja Urška, ta škatlica presenečenja je pa tako pozitvna, kot praviš da je oseba ki jo je prejela - fantastična je in kar je najpomembnejše za nas šjore, ne redi ;).

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepo si pocrkljala sodelavko. Iz škatlice pa res seva veliko pozitivnosti.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)