petek, 17. marec 2023

Podaj ljubezen naprej

Tudi ta teden sem izdelala voščilnico po skici, ki so jo pripravile ustvarjalke pri Tuesday Morning Sketches. 

Kot že nekajkrat doslej sem tudi tokrat pobrskala po škatli z odtisnjenimi motivi in izbrala deklico Sarah Kay, ki mi je pri srcu že od otroštva. 

Motiv sem pobarvala s Promarkerji in ga izrezala s šablonami Najlepšega para. Izbrala sem papir, ki se je ujemal z barvami motiva.  Odtisnila sem še štampiljko trgovnice Mavelu in voščilnica je bila pripravljena na ogled.







4 komentarji:

  1. Very pretty. That is a sweet image. I like the placement of the sentiment. Thanks for joining at Tuesday Morning Sketches.

    OdgovoriIzbriši
  2. This is so CUTE!! I love the colors so much! Thank you tons for creating with us this week at Tuesday Morning Sketches!

    OdgovoriIzbriši
  3. Very sweet! Thank you for joining us at Tuesday Morning Sketches.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)