ponedeljek, 20. marec 2023

Šopek narcis

Že ko sem prvič videla to šablono mi je bila neskončno všeč. Ko pa sem jo preizkusila sem bila več kot navdušena nad njo. 
Kadar se lotim izdelave voščilnice za osebo, ki je tudi sama izvrstna ustvarjalka imam vedno veliko tremo. Da pa je to še ustvarjalka, ki kreira nove štampiljke in šablone je pa trema še 2x večja.
Voščilnico na spodnji sliki je bila narejena za Tino. Ja tisto Tino, ki je mama Najlepšega para.






Voščilnico dajem na ogled:

 

7 komentarjev:

  1. Kako lep spomladanski šopek narcis ! Kar dehtijo v sapici vetra... Hvala za obsik v Veseli hiški in pozdravčke pošiljam. Veana R.DT

    OdgovoriIzbriši
  2. Da ti je šablona res všeč, se vidi iz tvojega izdelka. Lepo si naredila narcise.

    OdgovoriIzbriši
  3. Very nice.
    Thanks for sharing it.
    Nicolette DT 2Sistersontheblog

    OdgovoriIzbriši
  4. Kako lep šopek narcis. Res jih obožujem.
    Hvala, da si se pridružila našemu izzivu v Veseli hiški.
    Valerija DT

    OdgovoriIzbriši
  5. Your card is lovely, your bouquet of daffodils is complimented by your lovely red frame. I am sure the receiver of this card was delighted. Thank you for sharing with us and joining in our Monthly Anything Goes Challenge at Bizzy Becs.
    Karen DT

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)