petek, 26. maj 2023

Pevski zborček

Prejšnji teden sem na žalost zamudila izdelati voščilnico za izziv, zato sem še toliko bolj vesela, da mi je ta teden uspelo.

Ker je tema izziva Glasba, sem se odločila za živalski pevski zborček, ki veselo prepeva Naj sneži, naj sneži,...
Na voščilnici sem uporabila novejše šablone Marianne Design - ECO196 in CR1506.












2 komentarja:

  1. what a cute choir this is, so adorable and your card is such a fun and lovely creation. So glad you didn't miss this week's challenge at 52 CCT.. Smiles, Kathy DT

    OdgovoriIzbriši
  2. Urška, kakšna vesela pojoča praznična voščilnica. Da bo res snežilo v prazničnih dneh. To bi si vsi želeli. Tvoje živalice pa so tako simpatične in vesele. :)
    Hvala, ker ustvarjaš z nami pri 52CCT.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)