torek, 9. maj 2023

Vse lepo ob upokojitvi

Tale kompletek sem izdelala z velikim veseljem. 
Namenjen je bil dragi sodelavki, ki je zaključila svojo službeno pot in se podala v svet upokojencev. Vedno nasmejana in dobrosrčna, oseba, ki jo bomo v delovnem kolektivu še kako pogrešali.

V kompletu je bila izdelana voščilnica, kuverta in pa škatla.

Ponosna sem, da sem se končno lotila izdelave rožic na akvarelnem papirju. Njihov končni izgled je fantastičen in z veseljem se jih bom lotila še kdaj.

Naj vam na kratko povem, kako sem se jih lotila. Najprej sem s šablonami izrezala rožice in liste. Nato sem konice pobarvala z akvarelnimi barvicami in jih na koncu poškropila z vodo. Barvo sem nato s čopičem razmazala po celotni površini. Ko so se posušile sem jih še oblikovala in pripravljene so bile za uporabo.













 

1 komentar:

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)