četrtek, 15. februar 2024

Bela in modra 2

 Med telefonskim klepetom s svakinjo Danico sem uspela narediti dve preprosti voščilnici v belo modri kombinaciji. Tokrat sem izbrala šablono Cottage Cutz - Snow Swept Border in napis Najlepšega para

Ker so na voščilnici tudi  tri besede na črko "M" (modra, mraz, motiv) sem se jo odločila pokazati tudi v Veseli hiški.















            Vesela hiška - Izziv #51 - črka M


5 komentarjev:

  1. Zelo lepa belo modra novoletna voščilnica. Hvala za sodelovanje pri 52 CCT izzivu

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja ti pa si hitra. Saj, saj med najinim klepetom si ti uspela narediti dve jaz pa eno 😊
    Lepo si porabila papirčke in naredila dve krasni voščilnici.
    Bo klepet treba ponoviti🥰

    OdgovoriIzbriši
  3. Urska, Your card is so lovely and soft, very peaceful and restful. Smiles, Kathy

    OdgovoriIzbriši
  4. splendide création Urska, j'aime ces scènes forestières et cette paix, merci de jouer avec nous chez 52CCT, biz

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovita voščilnica in odgovor na M izziv! Hvala, ker si z njo tako čarobno okrasila Veselo hiško, Majda DT

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)