sobota, 20. april 2024

Starinski božič

 Ker je bila pri 52 Christmas Card Throwdown  - Tematski izziv meseca marca  moja voščilnica  izbrana za zmagovalno sem dobila povabilo, da sodelujem kot gostja pri tokratnem izzivu, ki se imenuje Old fashioned Christmas oziroma po slovensko Starinski božič.

Za izdelavo voščilnice sem izbrala craft papir, potiskan vintage papir, čipko, polovične perle in šablone različnih proizvajalcev.

Zdaj pa vas povabim, da se odpravite na ogled še k ostalim ustvarjalkam in si ogledate njihove prekrasne inspiracije ter da se tudi same udeležite tega nadvse zanimivega izziva.




Za izdelavo voščilnice sem med drugim uporabila tudi naslednje šablone:




Voščilnico dajem na ogled:






2 komentarja:

  1. c'est une très charmante création Urska, merci d'être notre guest designer cette semaine, biz

    OdgovoriIzbriši
  2. What a gloriously vintage card. Those colours really work well. Thank you for joining us at The Holly and Ivy Christmas Challenge xx Lynda/Loopyloo DT

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)