sobota, 11. maj 2024

Marelična, siva in bela

...tako se glasi barvni izziv meseca maja. 
Ker je bila moja voščilnica v enem od preteklih izzivov izbrana za zmagovalno tokrat sodelujem kot gostja, na kar sem še posebej ponosna.

Dolgo, dolgo časa sem porabila za razmislek, kaj naj sploh ustvarim v sledečih barvah.
Potem pa sem na mizo začela dajati pripomočke in izdelava voščilnice je stekla kar sama od sebe.

Naj vas povabim, da si ogledate prekrasne inspiracije članic ustvarjalnega tima.
 In seveda, pridružite se nam na tem več kot zanimivem izzivu 😊




 



Za izdelavo voščilnice sem uporabila: 



                       
Voščilnico dajem na ogled:

                                      



3 komentarji:

  1. Čudovitih barv je tole in krasna kompozicija.

    OdgovoriIzbriši
  2. elle est splendide Urska, quelle élégance! merci d'être notre guest designer cette semaine, biz

    OdgovoriIzbriši
  3. What a beautiful card! Lovely design and colours, Thanks for joining us at MLCC, Jo x

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)