ponedeljek, 6. maj 2024

Zvrhan koš objemov

Škatla z ostanki papirja se je kar dodobra izpraznila in ostalo je le še nekaj papirčkov. Med drugim so na svojo priložnost čakali tudi tile, ki sem jih uporabila na današnji voščilnici. Tudi motiv je dolgo časa čakal na pol pobarvan. 

Zato sem Tildco pobarvala do konca, papirčke izrezala v pravilno velikost in vse skupaj sestavila v celoto. 

Tako...voščilnica je bila sestavljena in pripravljena na ogled 😀





Za izdelavo voščilnice sem med drugim uporabila:

               



Voščilnico dajem na ogled:


               
                                         
                    



4 komentarji:

  1. How cute is this little one with her apron full of hearts! So happy you shared with us at Cut It Up! Katrina

    OdgovoriIzbriši
  2. Tild ne vidim prav pogosto. Tvoja je zelo prikupna. Lp

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)