torek, 20. avgust 2024

Poletna sladica

 POLETNA SLADICA se glasi že #365 izziv, ki poteka pri CRAFT-alnici. Dekleta ustvarjalnega tima so se vsekakor spomnile več kot odličen in domiselen izziv, ki je ravno pravšnji za poletne mesece.


Za samo izdelavo voščilnice sem izbrala eno mojih prvih štampiljk Mo Manning, namesto mafina, ki ga nosi pa sem dodala šablone kornetov.  Vsaka barva predstavlja svoj okus. Tako na voščilnici najdemo limono, jagodo, limeto, čokolado, pa pistacijo in še kaj bi se našlo. 
Sama se ne branim prav nobenega...naj bo sadnega ali čokoladnega okusa 😀






Za izdelavo voščilnice sem uporabila naslednje šablone:

                 




Voščilnico dajem na ogled:
                                 
          
            



2 komentarja:

  1. Všeč mi je tvoja poletna sladica :-)) Krasna voščilnica!
    Vesela sem, da ustvarjaš z nami v CRAFTalnici ❤️

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala, ker z zelo lepo voščilnico in poletno sladico sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)