petek, 20. april 2018

Ata Smrk

Le kdo ne pozna prijaznega in modrega ata Smrka? Nemalokrat je rešil Smrkce pred zlobnim Gargamelom in zmeraj  je poskrbel, da je bilo v Smrčji vasi vse lepo in prav.
Mali slavljenec, ki je praznoval rojstni dan naravnost obožuje Smrkce, še najbolj pa mu je pri srcu ata Smrk. Zato je v dar dobil voščilnico prav s tem likom.
Mali fantiček je bil nadvse zadovoljen, ko je zagledal ata Smrka na voščilnici.
Kako malo je potrebno, da nekoga razveseliš in mu polepšaš dan 😊










6 komentarjev:

  1. Kako smrkastično simpatična voščilnica. Slavljenec je bil zagotovo zelo navdušen.

    OdgovoriIzbriši
  2. Smrkci so zakon še meni, tako da ni dvoma, da je mali hlačman navdušen nad njimi :). Čudovito voščilico si prismrkala :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Jaz imam še zdaj rada Smrkce. Super voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  4. Še mene si razveselila s tole voščilnico! Smrkci so zakon!
    Naj bodo veseli in nasmejani tudi tvoji prazniki, Majda

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)