nedelja, 29. april 2018

Prag polnoletnosti

Zadnje dni moj ustvarjalni kotiček bolj kot ne sameva. Razlog za to so sončni dnevi, ki jih je treba izkoristiti. Po enem tednu pa sem se vendarle spravila za mizo in tako nastaja tale objava.
Knjiga je nastala za gospodično, ki je vstopila v svet polnoletnosti. Temu primerno sem izbrala barve in papir. V notranjost sem dodala Tinin napis Danes je tvoj dan, na sprednjo stran pa številko 18.
Ker dekleta v CRAFT-alnici želijo videti dizajnerski papir na izdelkih jo lepim še tja.
Želim vam lepe in sončne praznike 🌞









5 komentarjev:

  1. Fantastično si pospremila v ponoletnost mlado gospodično :)! Všeč mi je kotrast med zeleno in roza.

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovito škatlico-knjigo si naredila in jo lepo okrasila :-))
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepa knjigica. Lepo si jo sestavila.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  4. Zeleno rožnata kombinacija se odlično poda škatlici ob vstopu v novo leto pomladi in polnoletnosti. Mij je všeč :) Pozdrav mesečne gostje CRAFT-alnice.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)