petek, 6. april 2018

Šopek rož

Pred kratkim je praznovala meni zelo draga oseba. Oseba, ki v mojem življenju sije kot sonce. Ki mi polepša še tako slab dan. Je pravi multipraktik....česar se loti ji uspe 100 %.
Ta oseba je nihče drug kot moja ljuba svakinja Danica, ki je imela rojstni dan proti koncu meseca marca.
Ker ima rada viola barvo, sem ji naredila voščilnico v takšnih barvnih odtenkih. Osrednji motiv je deklica s šopkom rož.
Draga moja Danica....naj bo vsak tvoj dan nekaj posebnega  💖💖💖









6 komentarjev:

  1. Kako srčna voščilnica. Zelo lep motiv deklice in lepa izbira barve.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepa rojstnodnevna voščilnica. Lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Ooo kako lepo so me pobožale tvoje besede ♥♥♥
    Hvala za to čudovito pupo z rožicami☺
    Pošiljam ti en veeeeelik objem ♥

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)