nedelja, 30. junij 2019

Gorska

Moram priznati, da sem zadnje dni imela pravi ustvarjalni mrk. Nisem imela ne volje, ne idej, pa tudi časa ne. In tako sem se po nekajdnevnem premoru usedla v svoj kotiček in naredila voščilnico po skici, katero je izbrala Goga iz ustvarjalnega tima CRAFT-alnice
Ker je vreme naklonjeno tudi za izlete v gore, sem naredila voščilnico s takšnim motivom. 
Naj bo to za danes vse.....lepo se imejte in uživajte poletne dni 🌞









8 komentarjev:

  1. Prav šmeksi pohodniško voščilnico si naredila :).

    OdgovoriIzbriši
  2. Vau, kako lepo si pobarvala motiv! :-) Lepo si sledila skici. Krasna voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  3. Postavitev se tvojemu gorniku zelo lepo poda! Hvala, ker sodeluješ pri CRAFT-alnici.

    OdgovoriIzbriši
  4. U tale je pa prava pohodniška čestitka ... super!

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasno voščilnico si naredila :-)) Všeč mi je kako si se lotila naše skice! Pohodnica je čudovita.
    Hvala, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovita, čisto po naši skici.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Goga

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)