nedelja, 16. junij 2019

Poletna

Danes vam pokažem voščilnico, ki je nastala po skici Sketch Saturday. Takoj ko sem jo videla, sem imela v mislih nekaj poletnega. 
Združila sem natur in roza barvo. Japonke sem izrezala s pomočjo šablone Marianne Design, uporabila pa sem penasto gumo. Izbrala sem napis, ki se mi je zdel več kot primeren za takšno voščilnico.





4 komentarji:

  1. Excellent!! I love the beachy scene you created here!! Thanks for playing along with us at Sketch Saturday!!

    OdgovoriIzbriši
  2. O hudo dobro si jo naredila...morje vabi kajne ♥

    OdgovoriIzbriši
  3. Wonderful! It looks like someone just stepped into the ocean. This card has such wonderful dimension.
    Thanks for joining us over at Sketch Saturday!

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)