četrtek, 13. junij 2019

Poročna vabila

V eni izmed prejšnjih objav sem vam pokazala vzorce poročnih vabil, ki sem jih naredila za sodelavko in njenega izbranca. Po tehtnem premisleku in uskladitvi želja sta se odločila za prvi vzorec. Ker bo njuna poroka potekala v natur stilu, so tudi vabila narejena v teh barvah. Poleg čipke in vrvice je na vabilu tudi lesen srček.





3 komentarji:

  1. To pa je bilo enega izrezovanja in lepljenja! Vabila so pa zelo lepa, preprosta in elegantna. :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Elegantna, eko vabila z čipko.

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovita so, ni kaj in tale lesen srček je vedno na zalogi tudi v mojem brlogcu -tako je čudovit, da paše povsod :). Ampak sedaj, ko gledam zadnjo footgrafijo se klanjam številu - to pa je bil projekt, ki si ga res opravila z odliko :)!

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)