ponedeljek, 27. januar 2020

Pastelne barve 2

 Izziv v CRAFT-alnici me je tako pritegnil, da sem naredila še eno voščilnico v pastelnih barvah. Zopet sem izbrala papirje trgovine Mavelu, šabloni pa sta od Najlepšega para.



 Za začetek sem trikrat izrezala cvetje, vsakič z drugo barvo. Osnovo sem pustila zeleno, cvetove tulipanov sem odela v rumeno barvo, ostale cvetove pa v roza in modre. Vse sem zalepila čez osnovo.


Za konec sem dodala še prekrasen napis Iskrene čestitke.



 Voščilnico prijavljam v:
- CRAFT - alnico - Pastelne barve
- Najlepši par - Galerija meseca januarja



9 komentarjev:

  1. Urška, še eno čudovito pastelnko si naredila. Všeč mi je, da si uporabila embosirno mapo. Všeča!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepo sestavljena voščilnica. Hvala, ker sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  3. Super voščilnica, čudovito pastelno ustvarjanje.

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepa voščilnica, pomladno cvetoča.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Goga

    OdgovoriIzbriši
  5. Lepo osnovno barvo si izbrala, tako, da vse ostale tako lepo pašejo in ustrezajo.

    OdgovoriIzbriši
  6. Fajn si se spomnila na tole cvetočo vejico in ji dodala čudovite pastelne cvetove.
    Hvala, da si se nam pridružila v CRAFT-alnici.

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo lepa. Všeč mi je embbosirano ozadje.
    Pozdravček Tamara

    OdgovoriIzbriši
  8. Čudovita voščilnica :-)) Zelo lepo si jo sestavila.
    Vesela sem, ker s sodeluješ na našem izzivu CRAFT-alnice.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)