petek, 10. januar 2020

Za trenerja

Uh, s tole voščilnico sem imela pa kar nekaj težav. Slab začetek, dober konec bi lahko rekla. 
Pa naj začnem na začetku. 
Sodelavka me je prosila, da izdelam voščilnico za osebnega trenerja. Voščilnica naj bo izdelana v modri barvi. 
Že pri izbiranju papirjev se je zataknilo. Končno sem našla skoraj pozabljene potiskane papirje in ena težava je bila rešena. Pa ne za dolgo, saj se je takoj pojavila nova. Le kaj naj dam na voščilnico kot osrednji motiv? Med vsemi štampiljkami in šablonami nimam niti ene takšne, ki bi bila primerna. No ja, verjetno imam, samo meni ni bila nobena všeč. Na pomoč sem se obrnila na strica Googla in izbrskala silhueto, ki mi je takoj padla v oči. 
To bo to. Le še sestaviti sem jo morala in bila je končana. Kot dodatek sem nanjo dala še dve modri zvezdi, ki sta bili slavljencu še nadvse všeč. 
Izdelala sem še kuverto, ki je pri meni postala kar nekakšna stalnica.
Končno je bila voščilka narejena in lahko je odšla na pot.








5 komentarjev:

  1. Tukaj si pa ti s svojo vztrajnostjo in striček Google s svojim arhivom, zaslužita eno veliko pohvalo. :-) Voščilnica je čudovita! Me sploh ne preseneča, da je bila slavljencu nadvse všeč. :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Uf tole si pa dobro izpeljala in naredila super luštno voščilnico!
    Imaš kar prav, vrečke iz pausa so sila uporabne in hitro narejene.

    OdgovoriIzbriši
  3. Dobro si se znašla. Tvoj trud se je obnesel s to zelo lepo tematsko voščilnico. Pa še s kuverto si si dala precej opravka.

    OdgovoriIzbriši
  4. Svetovn avoščilnica in tele kucerte fnatastično pašejo poleg :9. Ni videti, da si se "matrala", vse je točno tam kot mora biti in verjamem, da je ibla slavljencu všeč saj je TOP :)!

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)