petek, 24. januar 2020

Pastelne barve

  Prvi letošnji izziv pri CRAFT-alnici se glasi: Pastelne barve. Brez oklevanja sem izbrala papirje, ki jih je oblikovala Marina za svojo trgovinico Mavelu. Iz kompleta sem izbrala enobarvne in pikaste. Izrezano srce je šablona Joy crafts, oba napisa in metulji pa šablone Najlepšega para.

Naj bo ta voščilnica za vse vas, drage ustvarjalke. Za vsak obisk in komentar na mojem blogu vam kličem: Iz 💖 hvala !!!








Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:
- CRAFT -alnica- Pastelne barve
- Najlepši par - Galerija meseca januarja

8 komentarjev:

  1. O Urši, te že metuljčki obletavajo ;) Moram priznati, da sem tudi sama navdušena nad Marininimi papirčki :)
    Ti si jih res dobro uporabila in sestavila čudovito voščilnico!

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovita je in papirji so res krasni.

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepa pomladna voščilnica.
    Hvala ti, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Goga

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lepe barve in čudovite šablone si uporabila na svoji voščilnici. Zelo mi je všeč.
    Hvala, da si se nam pridružila v CRAFT-alnici, kjer sem gostja v mesecu januarju

    OdgovoriIzbriši
  5. O, kako lepo! Voščilnico si čudovito sestavila, njen namen pa je neprecenljiv. :-) Hvala tudi tebi, da me vedno znova razveseljuješ s čudovitimi izdelki. <3

    OdgovoriIzbriši
  6. Lepo si se znašla z barvami in izdelala zelo lepo zahvalnico. Hvala, ker sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo lepo voščilnico si naredila :-)) Krasno si uporabila vse zahtevane barve.
    Vesela sem, ker s sodeluješ na našem izzivu CRAFT-alnice.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)