nedelja, 21. april 2024

Zate...

 Dolgo časa sem razmišljala ali bi se podala v nakup Spellbinders naprave Glimmer hot foil system. Na koncu sem se vendarle odločila in jo kupila. Pred tem pogledala nešteto video posnetkov na Youtube. 

Takoj, ko je prispela do mene sem se lotila raziskovanja in ustvarjanja z njo. Priznam, da me je zares navdušila. 

Včeraj sem izdelala spodnjo voščilnico. Ker sem na tagu želela napis sem iz same radovednosti, kaj se bo zgodilo vzela šablono, ki sicer ni za tovrstno napravo in jo uporabila skupaj s folijo.

 Rezultat je fantastičen, kar se lepo vidi na spodnji fotografiji. 


 



Pri izdelavi voščilnice sem uporabila:


Lea´bilities - Scallop Hearts

Najlepši par - Zate

Polovične perle


Voščilnico dajem na ogled:


                          

  

3 komentarji:

  1. This is so pretty.Thank you for joining Tuesday Morning Sketches

    OdgovoriIzbriši
  2. This is so very pretty, shabby chic is my favorite style! Thank you so much for creating with us this week at Tuesday Morning Sketches.

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala za nasvet glede uporabe šablon. Saj trenutno res ni veliko šablon za folijo s slovenskimi napisi. Krasno je videti.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)