sobota, 22. marec 2014

Za tvoj rojstni dan

 Leto je naokrog in spet je prišel dan,ko moja hčerkica Klavdija praznuje svoj rojstni dan.Dopolnila je 11 let in prestopila prag najstništva.Še nedolgo tega je bila majhna deklica,ki se je igrala s punčkami in drugimi igračami.Zdaj pa je že prava gospodična :)
Za ta poseben dan sem ji naredila voščilnico v njeni najljubši barvi-rdeči.Delati sem jo morala skrivoma,saj sem želela,da bi bilo presenečenje.
Na zunaj izgleda kar malce dolgočasna,ko pa jo odpreš.....traraaa....se prikažejo predalčki,ki pa seveda niso prazni.Dodala sem nekaj pobarvanih odtisov in napis Vse najboljše.Seveda pa ni smel manjkati Tinin napis zate in mašnica.(končno sem se lotila uporabe njenih izdelkov,čeprav jih imam že nekaj časa )
Vesela in zadovoljna sem,da je presenečenje uspelo :)
Draga moja deklica,želim ti VSE NAJBOLJŠE ZA ROJSTNI DAN in da bi se še dolgo rada stisnila v moj objem :)



















16 komentarjev:

  1. Mami vsaka ti čast. Tole je zelo lepo darilo za tovjo pubertetnico :). Fenomenalna škatlica!

    OdgovoriIzbriši
  2. Saj ne vem, kateri bi najprej čestitala - vse najboljše mladi damici za njenih 11 let, tebi Urška pa za prekrasno škatlico . Lepo praznujte. čao

    OdgovoriIzbriši
  3. Ooooo, ČUDOVITO! ...in VSE NAJBOLJŠE slavljenki!
    Pozdravček,
    Simona

    OdgovoriIzbriši
  4. Že lep čas strmim v tole lepotičko, pa ne spravim skupaj drugega kot VAU! Tako je lepa in tako čudovito izdelana z vsemi detajli, da ne najdem besed :-) Res krasno darilce si pripravila svoji mali najstnici. Klavdiji želim vse najboljše za rojstni dan :-) Kako hitro mine leto!

    OdgovoriIzbriši
  5. Wow this is fabulous, I like the design and the images.
    Kevin xx

    OdgovoriIzbriši
  6. Predivna je. Sve najbolje tvojoj djevočici.
    LP, Martina

    OdgovoriIzbriši
  7. Ooo, prdina mami res si pripravila pravo presenečenje svoji ( moji :) ) najstnici!
    Se vidimo papa
    Danica

    OdgovoriIzbriši
  8. Zelo zanimiva in prečudovita kreacija
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  9. Tole pa je nadvse cudovito presenecenje v notranjosti. Krasno si naredila. Vse najboljse vasi deklici.

    OdgovoriIzbriši
  10. O, kako lepa voščilnica, zelo si se potrudila. Čestitke tvoji gospodični.

    OdgovoriIzbriši
  11. Uauuu kako lepa in domiselna.Čudovito!

    OdgovoriIzbriši
  12. Uau, res luštno! Vse najboljše tvoji hčeri!

    OdgovoriIzbriši
  13. Urška...tebi in tvoji hčerki čestitke - čeprav z zamudo. Naredila si super izdelek in se ga kar nisem mogla nagledat. Zelo si se potrudila. Za naše otroke vse najboljše! Pozdravček, Jana

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)