nedelja, 26. februar 2017

Za rojstni dan

Za nami je zadnja nedelja v  mesecu februarju, ki nam je postregla s čudovitim sončnim dnevom. Res je bil en lep krasen dan 🌞 
Sama pa vam pokažem voščilnico, ki je že v rokah še ene slavljenke, ki je pred časom praznovala rojstni dan. 
Želim vam uspešen začetek tedna 😃







6 komentarjev:

  1. O, kako je lepa! Všeč so mi barve in zanimiva postavitev. :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovit cvet. Deluje mi rahlo žametno. Enkratna voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasen cvet in res deluje žametno in lep izdelek.

    OdgovoriIzbriši
  4. Cudovito. Tale cvet deluje kot zamet :-D

    OdgovoriIzbriši
  5. Prekrasna je, v živo še bolj :-) Mi lahko prosim napišeš naslov na hali72@gmail.com <3

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)