ponedeljek, 26. oktober 2020

Ledena dežela

Tudi ta teden sem uspela narediti voščilnico za CCT. Izziv mi je res všeč, saj dopušča veliko možnosti. 
Dolgo časa že nisem naredila  voščilnice s prepogibanjem in vesela sem, da sem se je po dolgem času lotila.
Ker sem izbrala papirje Frozen paper sem celotno voščilnico nadaljevala v takšnem stilu. 
Na sami voščilnici sem uporabila šablone Najlepšega para, Mavelu in Marianne Design.








Voščilnico prijavljam:

Christmas Card Throwdown - October Tehnique Challenge

Najlepši par - Galerija meseca oktobra

Mavelu - Razstava izdelkov meseca oktobra

Vesela hiška - Vintage

13 komentarjev:

  1. Najprej so mi padle v oči barve, ki celotnemu izdelku dajo poseben mraz. Tega pa poudarijo še ledene sveče in žled. Da o sami zloženki ne govorim. Tale napis, pa me vedno znova in znova navdušuje. morda tudi zato, ker sem ga jaz kupovala, ko je bil že razprodan. zanimiva je tudi majhnost vintage motivov, ki pa kljub temu dajo vsebino voščilnici.Lepo!

    OdgovoriIzbriši
  2. oh que c'est joli Urska, très belle création, merci de jouer avec nous chez 52CCT, biz

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako čudovito čestitko si naredila in izbrala zanimivo obliko :-)) Všeč mi je zimska idila, ki si jo ustvarila.
    Vesela sem, da ustvarjaš z nami pri 52CCT.

    OdgovoriIzbriši
  4. Vau, je lepa in tako posebna, videti je prav težko tole narediti.

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovita voščilnica. Krasno si skombinirala vse elemente. Hvala, da si se nam pridružila pri 52CCT. Goga

    OdgovoriIzbriši
  6. Ooooo Urška, kako je pa to lepo! Prava zimska idila in postavitev ... čudovit odgovor na moj izziv, me že mika, da to obliko preizkusim tudi sama ;-) Hvala za navdih, hvala pa tudi, ker si jo dala na ogled tudi v Veseli hiški, vedno smo vesele tvojega obiska.
    Objem pošiljam na daljavo, Majda

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovita praznična voščilnica z vintage pridihom. Všeč mi je simpatičen motiv snežakov, zelo lep papir in zanimiv pregib. Hvala, ker si se nam pridružila v Veseli hiški.
    Sonja

    OdgovoriIzbriši
  8. Uau, kako krasna voščilnica. Toliko detajlov in pregibov! Fantastično. Hvala, da sodeluješ v izzivu Vesele hiške.

    OdgovoriIzbriši
  9. your card is so adorable and I love your colors! perfect card for our challenge at 52CCT

    OdgovoriIzbriši
  10. WOW!! Kako krasna zimska scena in koliko tehnik si uporabila. Tisti led na vrhu je enkraten, barve čudovite in prepogibanja dodajo magičnost. Hvala za obisk v Veseli hiški in želim ti veliko sreče. Objem, Veana R. DT

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)