petek, 2. oktober 2020

Snežinke

 Pa sem se naučila še eno novo tehniko. Sicer bo potrebno še kar nekaj vaje, da bo končni izdelek tako kot mora biti, vendar pa se mi zdi, da je za prvič kar dobro izpadlo.

Za današnjo voščilnico sem izbrala belo modro kombinacijo. Prvič sem uporabila Tinino šablono iz nove kolekcije. Poleg ene polovične perle sem dodala še lepilo z bleščicami. Vsekakor pa ne smem pozabiti tudi na embossirno srajčko.

Naj bo to za danes vse, vam pa zaželim samo še mirno noč.








Voščilnico prijavljam:

8 komentarjev:

  1. Jaz pa pravim, da je že sedaj vrhunska :-D!!! Pa še tako lepo si se poigrala z voščilom...

    OdgovoriIzbriši
  2. Izjemno lepo si sestavila praznično voščilnico. Všeč so mi snežinke, nastale z uporabo stencilke.

    OdgovoriIzbriši
  3. quelle jolie création Urska, sobre et si fraiche avec ces tons de bleu, merci de jouer avec nous chez 52CCT, biz

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepo si se lotila naše naloge delnega šabloniranja. Merni se ne zdi, da rabiš še kaj več vaje. Že v prvo je izdelek čudovit. Hvala, da si se nam pridružila pri 52CCT. Goga

    OdgovoriIzbriši
  5. A ni lušno, ko se zmeraj kaj novega naučimo. Lepo praznično voščilnico si naredila z novo tehniko.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)