sreda, 14. oktober 2020

Modra, craft in bela

Ta teden je na vrsti spet barvni izziv. Na voščilnici je treba uporabiti modro, craft in belo barvo.
Sama sem za ta izziv izbrala pastelne barve. Poleg embosirne srajčke sem uporabila šablono LeCrea - Silhouette dies in Najlepši par - napis Vesele praznike.





 Voščilnico prijavljam:

Christmas Card Throwdown - October Colour Challenge

Najlepši par - Galerija meseca oktobra

6 komentarjev:

  1. Zelo dobro si se spopadla z barvnim izzivom. Lepo voščilnico si naredila.
    ♥♥♥

    OdgovoriIzbriši
  2. Všeč mi je tvoja interpretacija barv - čudovito si se znašla :).

    OdgovoriIzbriši
  3. A lovely interpretation of the challenge colors! Thank you for joining us at Christmas Card Throwdown!

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovita je tvoja praznična voščilnica :-)) Krasno si jo sestavila!
    Hvala, ker ustvarjaš z nami pri 52CCT.

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovita božična zvezda, krasno si sestavila voščilnico. Hvala, da si se nam pridružila pri 52CCT. Goga

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)