sreda, 23. februar 2022

Slavljenka

Pozdravljene drage ustvarjalke 😀
Koronco sem tudi v drugo uspešno premagala in sedaj je čas, da vam spet pokažem, kaj se je dogajalo v mojem ustvarjalnem kotičku. Še kar nekaj izdelkov čaka na svojo objavo.

Na vrsto je prišla voščilnica za damo, ki je praznovala okrogli jubilej. V ta namen sem ji izdelala voščilnico v marelični barvi. Le ta je njena najljubša. Namesto klasične oblike sem se poslužila malce drugačne oblike. 














 

3 komentarji:

  1. Čudovita :) Tudi jaz borbam s koronco že v dugo, a se ne dam.
    lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovita oblika voščilnice! Ker sem tudi sama navdušena nad marelično barvo, mi je še toliko bolj všeč. :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Že drugačna oblika ji da poseben čar. Lepa je!

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)