petek, 4. februar 2022

Vezenje

Čeprav se zadnja leta ukvarjam s papirčkanjem sem se tega izziva lotila  prav s posebnim veseljem. Leta nazaj sem izvezla kar nekaj prtov pa tudi kakšna slika v okvirju se je našla.

Za današnjo voščilnico sem izbrala Božička in ga izvezla na blago namenjen križkanju. Tudi okvir kroga je šivan. Zraven sem uporabila potiskan papir Najlepšega para prav tako pa tudi šablone.

Imejte lep večer in mirno noč 🌟








Voščilnico prijavljam v:

 

6 komentarjev:

  1. Uau, kako pa si tole perfektno izvezla. Fantastičen je. Še temnejši odtenek preje na ličkih in nosu... Bravo!

    OdgovoriIzbriši
  2. Moj poklon Urška! Izvezla si res fantastičen motiv in naredila res čudovito voščilnico. Sem vesela, da si se zopet posvetila križkanju 💜💜💜

    OdgovoriIzbriši
  3. What a wonderful Christmas card! I really like your cute Santa embroidery! Thank you so much for playing along with 52CCT. Rosi x

    OdgovoriIzbriši
  4. Urška, moj poklon za tole križčkanje...tako fantastično je da sem brez besed :). Hvala, ker se igraš z nami pri 52 CCT, kjer gostujem.

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovita praznična voščilnica. Hvala za družbo pri 52CCT. Goga

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)