torek, 15. februar 2022

Venček

Izziv, ki poteka ta teden pri Christmas Card Throwdown  je barvni. Na voščilnici je treba uporabiti zeleno, belo in zlato barvo. 
Odločila sem se, da bo na voščilnici venček z božičnimi zvezdami. Šablona venčka je od proizvajalca Craft &You, božične zvezde in napis pa so od Najlepšega para. Po dolgem času pa sem uporabila tudi embossirno srajčko.

Tako, pa je narejena še ena novoletna voščilnica 😀











Voščilnico prijavljam:

6 komentarjev:

  1. Urška noro všeč mi je ta tvoj venček, čudovito izgleda, tako preprost, pa vseeno bogat.

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovita je Urška, vse od motiva do embosirne srajčke mi je tako zelo všeč! Odpočila sem si oči in dušo, hvala!
    Naj bo tudi tvoj teden čudovit, Majda

    OdgovoriIzbriši
  3. prekrasen venček si naredila. Super je. Bodi dobro, lp Tamara

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)