petek, 4. marec 2022

Koščki papirja

Med pospravljanjem štampiljk in šablon sem našla kopico takšnih, ki sem jih uporabila enkrat ali pa sploh še nikoli. Zato je vsekakor skrajni čas, da jih primem v roke in z njimi kaj lepega ustvarim.

Na srečo pa sem se že nekajkrat poslužila štampiljke, ki sem jo uporabila na tokratni voščilnici. Če se mi je na začetku tehnika paper piecing oziroma koščkanje papirja zdela zakomplicirana sem na koncu prav uživala. Pa še ostanke papirja sem porabila. Štampiljko sem najprej odtisnila na bel papir nato pa še nekajkrat na vzorčast. Iz njega sem izrezala tiste dele, ki sem jih želela na voščilnici. 
Za ozadje sem odtisnila še nekaj snežink in napis. Tako je voščilnica končana in pripravljena na ogled.







Voščilnico prijavljam:

Christmas Card Throwdown - February Technique Challenge
 

4 komentarji:

  1. That's a very cute stamp - and the perfect paper patterns for the hat and scarves! Thanks for playing along with us at the 52CCT this week.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)