petek, 11. marec 2022

Škratje

Škatla z novoletnimi voščilnicami se pridno polni. V njej je našla prostor tudi tale s škrati, ki je  narejena  po skici. 
Najprej sem škrate odtisnila na papir in jih pobarvala s Promarkerji. Za ozadje sem izbrala potiskan papir iz zaloge. Škrate sem nalepila na papir in za konec odtisnila še napis.

Predno odhitim v službo vam zaželim le še, da današnji dan preživite kar se da lepo 😊







 

Voščilnico prijavljam:

Christmas Card Throwdown - March Sketch Challenge

4 komentarji:

  1. Oh, I just love your dwarves! Thanks for playing along with us at 52CCT this week.

    OdgovoriIzbriši
  2. ooo kako super si se znašla in naredila krasno voščilnico po naši skici :-))
    Hvala, ker ustvarjaš z nami pri 52CCT 🧡

    OdgovoriIzbriši
  3. Now, that's a fun card! Love these cute guys! Thank you so much for playing along with 52CCT this week. Rosi x

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)